- Menu przedmiotowe
- Przyjmowanie i załatwianie spraw
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Szanowni Klienci!
Informujemy, że Dziennik Podawczy, Biuro Obsługi Klienta oraz Dział Inwestycyjno- Techniczny znajdują się w budynku przy ul. Stefanii Sempołowskiej 17 (parter).
Wykaz numerów telefonów do poszczególnych działów dostępny jest na stronie www.aqua.com.pl/kontakt
Pisma można składać bezpośrednio na dzienniku podawczym, wysyłać elektronicznie na adres e-mail: zgodnie z wymogami dla dokumentów elektronicznych składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wysyłać pocztą tradycyjną.
Zachęcamy do korzystania z elektronicznej platformy eBOK, dzięki której mają Państwo dostęp do sald i rozliczeń, możliwość podawania stanu licznika, wysyłania wniosków, otrzymywania faktur w formie elektronicznej oraz szybkich i bezpłatnych płatności poprzez serwis płatniczy. Płatności również można dokonywać za pośrednictwem bankowości elektronicznej, przelewów pocztowych oraz usługi polecenia zapłaty.
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Sposoby przyjmowania spraw:
- osobiście
- telefonicznie
- listownie
- pocztą elektroniczną
- faxem
- eBOK
W celu uzyskania informacji o stanie sprawy indywidualnej prosimy o kontakt
z poszczególnymi Działami.
Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta zajmuje się sprawami z zakresu m.in.:
- zawierania umów o zaopatrzenie w wodę i o odprowadzanie ścieków,
- rozliczeń i windykacji należności z tytułu dostawy wody i odprowadzania ścieków,
- przyjmowania reklamacji i skarg.
czynny:
poniedziałek, środa, piątek 7.00 – 15.00
wtorek, czwartek 7.00 – 16.00
Kontakt:
+48/33 82-80-250 - umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
+48/33 82-80-240 - rozliczenia za zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
+48/33 82-80-301 – płatności / windykacja
+48/33 82-80-333 - przyjmowanie reklamacji i skarg
+48/33 82-80-373 - obsługa eBOK
Dział Inwestycyjno-Techniczny realizuje sprawy z zakresu min.:
- wydawania warunków przyłączenia do sieci wod-kan.
- uzgadniania lokalizacji inwestycji i dokumentacji projektowych
- przygotowania umów o podłączenie do sieci wod.- kan.
- odbiorów technicznych wybudowanych przyłączy i sieci wod-kan.
- przejęć sieci wod.-kan.
- kompleksowej usługi podłączenia do sieci AQUA S.A.
- przygotowania oraz realizacji inwestycji własnych spółki
Kontakt:
+48/33 82-80-259, 298 - wydawanie warunków przyłączenia do sieci wod-kan.
+48/33 82-80-299 - uzgodnienia lokalizacyjne projektów zagospodarowania terenów i uzgodnienia branżowe
+48/33 82-80-297, 343 - uzgodnienia dokumentacji projektowych sieci i przyłączy wod.-kan.
+48/33 82-80-228 - informacja dotycząca wykonania nowych podłączeń
+48/33 82-80-262, 336 - odbiory techniczne sieci i przyłączy wod.-kan.
+48/33 82-80-291, 331 - kompleksowa usługa podłączenia do sieci wod.-kan. AQUA S.A.
+48/33 82-80-341, 263 - przejęcia sieci na majątek AQUA S.A.
+48/33 82-80-326 - bieżące inwestycje własne AQUA S.A.
+48/33 82-80-318,309 - planowane inwestycje własne AQUA S.A.
Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne
Pogotowie wod.-kan. jest czynne całą dobę. Służby pogotowia przyjmują zgłoszenia o awariach wodociągowych i kanalizacyjnych, a także dysponują informacją nt. przerw w dostawie wody.
Wszelkie awarie prosimy zgłaszać pod całodobowe nr tel.:
994 - bezpłatny
+48/33 81-26-870 - pogotowie wodociągowe
604 192-992 - sms
+48/33 81-38-400 - pogotowie kanalizacyjne
lub poprzez stronę www.aqua.com.pl