- Menu przedmiotowe
- Przyjmowanie spraw
Przyjmowanie spraw
Szanowni Klienci!
W związku z epidemią COVID-19, w trosce o Klientów oraz pracowników, do 26.02.2021 roku w „AQUA” S.A. obsługa Klienta odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej, tradycyjnej, systemu e-BOK oraz telefonicznie.
Możliwość osobistego załatwienia spraw w „AQUA” S.A., tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Pracownik wyznaczy miejsce i termin spotkania.
Wykaz numerów telefonów do poszczególnych działów dostępny jest na stronie www.aqua.com.pl/kontakt
Pisma składane do tej pory na dzienniku podawczym należy wysyłać elektronicznie na adres
e-mail: aqua@aqua.com.pl
W przypadku składania dokumentacji technicznej (projekty) oraz uzgodnień lokalizacyjnych powyżej formatu A3, dokumenty należy złożyć do specjalnej skrzynki umieszczonej przy wejściu do budynku „AQUA” S.A. w godz. 7.00-15.00 bądź wysłać pocztą tradycyjną.
Wprowadzone środki ostrożności podyktowane są troską o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników.
Za powstałe utrudnienia przepraszamy!
Jednocześnie informujemy, że KASA została ZLIKWIDOWANA. Prosimy o dokonywanie płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub przelewów pocztowych.
Szczególnie zachęcamy do korzystania z elektronicznej platformy eBOK, dzięki której mają Państwo dostęp do sald i rozliczeń, możliwość podawania stanu licznika, wysyłania wniosków, otrzymywania e-faktury oraz szybkich i bezpłatnych płatności poprzez serwis Przelewy24.
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Sposoby przyjmowania spraw:
- osobiście
- telefonicznie
- listownie
- pocztą elektroniczną
- faxem
- eBOK
Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta
Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta zajmuje się sprawami z zakresu m.in.:
- rozliczania odbiorców z tytułu dostawy wody i odprowadzania ścieków,
- prowadzenie spraw w zakresie zawierana umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
- przyjmowanie skarg i reklamacji.
Kontakt:
+48/33 82-80-250 - umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
+48/33 82-80-240 - rozliczenia za zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
+48/33 82-80-301 - płatności
+48/33 82-80-333 - skargi i reklamacje
+48/33 82-80-373 - obsługa eBOK
Dział Inwestycyjno-Techniczny
Dział Inwestycyjno-Techniczny realizuje sprawy z zakresu min.:
- wydawania warunków technicznych
- uzgadniania lokalizacji inwestycji i dokumentacji projektowych
- przygotowania umów o podłączenie do sieci wod.- kan.
- odbiorów technicznych
- przejęć sieci wod.-kan.
- kompleksowej usługi podłączenia do sieci AQUA S.A.
- przygotowania oraz realizacji inwestycji własnych spółki
Kontakt:
+48/33 82-80-259, 298 - wydawanie warunków technicznych
+48/33 82-80-299 - uzgodnienia lokalizacyjne projektów zagospodarowania terenów i uzgodnienia branżowe
+48/33 82-80-297, 343 - uzgodnienia dokumentacji projektowych sieci i przyłączy wod.-kan.
+48/33 82-80-228 - umowy o przyłączenie do sieci wod.-kan.
+48/33 82-80-262, 336 - odbiory techniczne sieci i przyłączy wod.-kan.
+48/33 82-80-291, 331 - kompleksowa usługa podłączenia do sieci wod.-kan. AQUA S.A.
+48/33 82-80-341 - przejęcia sieci na majątek AQUA S.A.
+48/33 82-80-249 - bieżące inwestycje własne AQUA S.A.
+48/33 82-80-239 - planowane inwestycje własne AQUA S.A.
Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne
Pogotowie wod.-kan. jest czynne całą dobę. Służby pogotowia przyjmują zgłoszenia o awariach wodociągowych i kanalizacyjnych, a także dysponują informacją nt. przerw w dostawie wody.
Wszelkie awarie prosimy zgłaszać pod całodobowe nr tel.:
994 - bezpłatny
33 81-26-870 - pogotowie wodociągowe
604 192-992 - sms
33 81-38-400 - pogotowie kanalizacyjne
lub poprzez stronę www.aqua.com.pl